keskiviikko 30. syyskuuta 2009
tiistai 29. syyskuuta 2009
sunnuntai 27. syyskuuta 2009
Voitto osui kohdalleni - ISO WOW!!!
lauantai 26. syyskuuta 2009
Jehkotar Card Challenge # 76
perjantai 25. syyskuuta 2009
P*skarteluhaaste #7 - Raitoja ja ruutuja
tiistai 22. syyskuuta 2009
Lahjapussi # 1
maanantai 21. syyskuuta 2009
Moneskohan laatikko..
torstai 17. syyskuuta 2009
keskiviikko 16. syyskuuta 2009
Ristiäiskutsut
Todella simppeli laatikko
tiistai 15. syyskuuta 2009
Lisää laatikoita


maanantai 14. syyskuuta 2009
80-vuotiaalle
sunnuntai 13. syyskuuta 2009
Neliölaatikko
lauantai 12. syyskuuta 2009
Sydänlaatikko
keskiviikko 9. syyskuuta 2009
Jälleen uusi laatikko
tiistai 8. syyskuuta 2009
Synttärilahjaboxi
maanantai 7. syyskuuta 2009
Mummoksitulolahja
torstai 20. elokuuta 2009
Näistä minä pidän -vaihto
Nyt kaikki kuulolle! Olen ollut mukana erinäisissä vaihtoporukoissa, joissa on vaihdettu leimasinkuvia, kaikenlaista sälää ym krääsää. Siitäpä lähtikin sitten idea, että emännöisin seuraavanlaista vaihtoa: Näistä minä pidän. Eli idea olisi se, että laitan kuoren kiertämään, jonne laitan askartelumatskua, joista oikeasti pidän ja joita oikeasti haluaisin itselleni tai joita siis ostan itselleni. Näin ei kuoresta löytyisi kaikkien laatikoiden pohjia, vaan oikeasti käyttökelpoista tavaraa. Lähetän kuoren eteenpäin ja siitä saa ottaa niin paljon tavaraa, kun haluaa, mutta tilalle on myös laitettava saman verran asioita. Osallistumisaikaa on 6.9.2009 saakka. Katsotaan miten paljon innokkaita saadaan mukaan :) Voit ottaa osaa laittamalla kommentin ja sen jälkeen laita minulle sähköpostia, jossa ilmoitat yhteystietosi (nimi, osoite). Kaikki vain innokkaasti mukaan ;)
Osallistujat:
- Anninaa
- AnnaManna
Kiitos HURJASTA osanottajamäärästä ;DD! Ei vaan, kiitos teille kahdelle, että osallistutte ja saan toteuttaa ideaani :) Laitan teille ihan pian sähköpostia.
perjantai 14. elokuuta 2009
Parit laatikot lisää..
Laatikoiden tuunausta :)































