keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Syksynsävyinen laatikko

..ja kukkien täyttämä :)

tiistai 29. syyskuuta 2009

Jouluinen enkeli

Sinivalkoista enkelikorttia jouluun. Ei ihan jouluinen kyllä tullut..

sunnuntai 27. syyskuuta 2009

Voitto osui kohdalleni - ISO WOW!!!

Voi miten iloinen ja yllättynyt olen voitosta, joka osui kohdalleni Kerttulin Pajan Aijan blogiarvonnassa!! Todella hieno yllätys ja aivan upea leimasinsetti!!

Laatikko leimakuvalla

Ihanainen Penny Blackin leimakuva pääsi koristamaan tätä laatikkoani. Rakastan vaaleanpunaista <3

lauantai 26. syyskuuta 2009

Jehkotar Card Challenge # 76

Nyt saan olla itsestäni ylpeä, sillä otan osaa jo toiseen korttihaasteeseen. Tällä kortilla osallistun Jehkottaren korttihaasteeseen. Luonnoksen on tehnyt Maiju.

perjantai 25. syyskuuta 2009

P*skarteluhaaste #7 - Raitoja ja ruutuja

Vihdoinkin sain tehtyä kortin ja osallistun tällä ensimmäistä kertaa P*askarteluhaasteeseen. Kyllä voi sanoa, että ruosteessa on kortintekotaito.. ;)

tiistai 22. syyskuuta 2009

Lahjapussi # 1

Ensimmäisen lahjapussukan sain vihdoinkin tehtyä. Ostin näitä pusseja joku aika sitten Heinikasta ja ovat odottaneet kaapissa siitä lähtien. Kaikista eniten tykkään noista pienistä sinisistä "helmistä", jotka löysin Näistä minä pidän -vaihtokuoresta.

maanantai 21. syyskuuta 2009

Moneskohan laatikko..

Nyt tein laatikon eri värimaailmasta, eli ei vaaleanpunaista lainkaan :) Olen täysin tykästynyt näihin laatikoiden tekemisiin. Ei yhtään korttia ole kiinnostanut tehdä.

torstai 17. syyskuuta 2009

Kaunis rasia

Tällainen kaunokainen tuli tästä rasiasta. Itse olen kovinkin tyytyväinen lopputulokseen.

keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Ristiäiskutsut

Pienempi prinsessa alkaa olla jo nimenantoiässä ja ristiäiset ovatkin kohtapuoleen. Kaikista kutsuista tuli hieman erilaisia, mutta kuitenkin niin samanlaisia :) Tässä näytillä muutama.

Todella simppeli laatikko

Sain ystävältäni tilauksen, että hän haluaa todella simppelin ruskeansävyisen laatikon, jossa ei siis saa olla paljon koristeita. Tässä laatikossa ei niitä todellakaan ole :) Hyvin yksinkertainen laatikko.

tiistai 15. syyskuuta 2009

Lisää laatikoita

Tässä pari laatikkoa, jotka leimaamalla koristeltu sekä itsetehdyillä kukkasilla.
Tässäpä lisää niitä itsetehtyjä kukkasia. Väriskaala on yllättäen vaaleanpunansävyjä :) Kukkasten teko-ohje löytyy StampArtic-lehden sivuilta

maanantai 14. syyskuuta 2009

80-vuotiaalle

Välillä piti tehdä korttikin. Lasten isomummi täytti 80-vuotta ja hänelle koitin väsätä mieleistä korttia.

sunnuntai 13. syyskuuta 2009

Neliölaatikko

Neliönmuotoinen laatikko seuraavaksi. Kyllä oli ongelmia laatikon koristelun suhteen, ei meinannut onnistua laisinkaan, niinkuin halusin. En nyt tiedä, onko tuo lopputuloskaan sellainen kuin halusin sen olevan.. Tällainen tämä jokatapauksessa on :)

lauantai 12. syyskuuta 2009

Sydänlaatikko

Tämän aivan upean laatikon ohjeen löysin upeasta Kirstenin blogista. Sieltä löytyy myös muunkinlaisia laatikoita ja ohjetta. Itselleni oli yllätys valmiin laatikon pieni koko, sillä luulin siitä tulevan isomman. Mutta kiva pieni rasia tuli :)

keskiviikko 9. syyskuuta 2009

Jälleen uusi laatikko

Tämän laatikon halusin tehdä muistoksi meidän huippu ihanalle neuvolan terveydenhoitajalle. Ja laatikko sisälsi aivan ihania Geisha-suklaakonvehteja :) Ja näiden pitkänmallisten laatikoiden ohjeen löysin Miijjan blogista.
.

tiistai 8. syyskuuta 2009

Synttärilahjaboxi

Tällainen laatikko meni ystävälle syntymäpäivälahjaksi. Hän rakastaa mustavalkoista, joten värivalinta oli oikea :)

maanantai 7. syyskuuta 2009

Mummoksitulolahja

Sain ihan aihetta askarteluun, kun työkaveristani tuli mummi. Vein hänelle onnittelut näiden kera. Molemmissa olen käyttänyt Scor-Palia, mikä on todella huippu kone :)

torstai 20. elokuuta 2009

Näistä minä pidän -vaihto

Nyt kaikki kuulolle! Olen ollut mukana erinäisissä vaihtoporukoissa, joissa on vaihdettu leimasinkuvia, kaikenlaista sälää ym krääsää. Siitäpä lähtikin sitten idea, että emännöisin seuraavanlaista vaihtoa: Näistä minä pidän. Eli idea olisi se, että laitan kuoren kiertämään, jonne laitan askartelumatskua, joista oikeasti pidän ja joita oikeasti haluaisin itselleni tai joita siis ostan itselleni. Näin ei kuoresta löytyisi kaikkien laatikoiden pohjia, vaan oikeasti käyttökelpoista tavaraa. Lähetän kuoren eteenpäin ja siitä saa ottaa niin paljon tavaraa, kun haluaa, mutta tilalle on myös laitettava saman verran asioita. Osallistumisaikaa on 6.9.2009 saakka. Katsotaan miten paljon innokkaita saadaan mukaan :) Voit ottaa osaa laittamalla kommentin ja sen jälkeen laita minulle sähköpostia, jossa ilmoitat yhteystietosi (nimi, osoite). Kaikki vain innokkaasti mukaan ;)

Osallistujat:

  1. Anninaa
  2. AnnaManna

Kiitos HURJASTA osanottajamäärästä ;DD! Ei vaan, kiitos teille kahdelle, että osallistutte ja saan toteuttaa ideaani :) Laitan teille ihan pian sähköpostia.

perjantai 14. elokuuta 2009

Parit laatikot lisää..

Magnolia-aiheinen laatikko. Löysin varastoistani tuon kivan taustapaperin ja siitä syntyi kivasti tämä låda. Tämän laatikon olen käärinyt tapetin sisään. Ja se on oiva säilytyspaikka Distress Ink -musteille.

Laatikoiden tuunausta :)

Sydänlaatikot:
VIHDOINKIN olen saanut jotain askarteluhommia tehdyksi. Korttijuttuja en ole kerennyt tekemään, mutta näitä laatikoita tuunailemaan aina jossain pienissä rakosissa. Sitten eilen illalla sain 9 laatikkoa tehdyksi Scor Palilla, jonka joku aika sitten hommasin. Niitä en vielä kuvannut, kun ajattelin, josko koristelisin ensin.
Nämä laatikot olen ostanut KAUAN sitten juurikin sydämen muodon ja värin vuoksi. Nyt sitten sain tehtyä niistä koristellen itselleni askartelutarvikekäyttöön oivat laatikot.